Administrační rozhraní pro systém Betria

Administrační rozhraní pro rezervační a publikační systém Betria Vám nabídne vše co budete potřebovat pro správu rezervací, obsazenosti a ceníků pokojů, editaci obsahu a vzhledu internetových stránek, přehledné statistiky a mnoho dalšího. Při spuštění testovací verze Vám budou zaslány v emailu nutné přístupy a internetová adresa, na které se do administrace můžete přihlásit.

Po přihlášení do administrace Vás uvítá vstupní přehled rezervací, základní statistika návštěvnosti stránek s informací, kteří klienti mají aktuálně nastoupit u Vás k ubytování – přehled nejbližších příjezdů.

Administrace je rozdělena do několika základních sekcí, kde v levém menu máte možnost vždy přepínat mezi tím co chcete editovat případně co potřebujete zjistit.

Obsažené sekce administračního rozhraní

  1. Rezervace – obsahuje 4 základní výpisy pro úplný přehled rezervací podle toho co Vás právě zajímá: po kliknutí uvidíte přehled rezervací podle jejich vytvoření – takto uvidíte nejnovější rezervace – přičemž máte možnost zobrazit předchozí měsíce. Dalšími druhy výpisů jsou Obsazenost pro konkrétní den, Příjezdy klientů a Přehled rezervací pro konkrétní pokoj.
  2. Zálohy a platby – slouží pro kontrolu a editaci dokladů nutných pro účetnictví.
  3. Pokoje – slouží k editaci pokojů případně apartmánů, které klientům nabízíte – zde máte možnost nastavit ceny pro konkrétní pokoj (v případě že využíváte kategorie pokojů – kdy více pokojů má společné vlastnosti tak ceny pro celou kategorii), následně lze zobrazit obsazenost každého pokoje s možností uzavření pokoje na určitý den nebo termín. U pokojů (případně kategorií) si také nastavuje základní cenu, která slouží pro nastavení cen automaticky přidávaných dnů do obsazenosti v testovací verzi máte zajištěno na 3 měsíce dopředu v ostré verzi 24 měsíců. Dále máte možnost kompletně nastavit obsah pro internetovou prezentaci, takže můžete vybrat piktogramy ke každému pokoji případně kategorii, nastavit popisy jednotlivých pokojů / kategorií a také nutné fotografie.
  4. Obsah internetových stránek – obsahuje následující možnosti nastavení:
    • Obsahové podstránky – slouží k editaci obsahu a strktury podstránek jako je vstupní stránka, obchodní podmínky, kontakty, atd…
    • Výlety a okolí – zde si budete moci nastavit obsah internetových stránek pro možné výlety do okolí případně zajímavé cíle pro Vaše klienty.
    • Automatické Widgety – nastavení automatických widgetů – jsou to části stránek, které se generují automaticky z ostatního nastavení a obohacují obsah stránek jako takových. Tyto widgety pak vkládáte do struktury jednotlivých podstránek. Naleznete tu widgety pro ubytování (přehled pokojů nebo kategorií pokojů), widget pro výlety, Widget pro piktogramy, tlačítko pro online-rezervaci, rychlý telefonní kontakt případně widget pro ikonky sociálních sítí.
    • Patička stránek – obsahuje jednoduchý editor obsahu pro to co budete chtít zobrazit v patičce stránek
  5. Editor vzhledu internetových stránek – slouží pro kompletní nastavení vzhledu internetových stránek – to jak se Vaše stránky budou zobrazovat Vašim návštěvníkům. Součástí této sekce jsou i předdefinované grafické šablony, kde si můžete vybrat nějakou vyladěnou šablonu a rychle si ji přebarvit nebo dozdobit pomocí dekorací, textur nebo vzorů. V editoru šablon si můžete vytvořit vlastní grafickou podobu a díky možnosti archivace každého šablony si můžete těchto šablon vytvořit více a následně mezi nimi přepínat podle ročního období – takže si můžete vytvořit variantu pro Valentýn, Velikonoce, Letní verzi stránek, Zimní verzi stránek, nebo například Vánoční grafickou šablonu.
  6. Nastavení - slouží pro změny nutných údajů a pro aktivace měn a jazyků
    • Základní nastavení – slouží k nastavení adresy ubytovacího zařízení, k nastavení fakturačních údajů, jestli jste plátci DPH či nikoli, nastavení výše automaticky generovaných záloh na ubytování, atd.
    • Příplatky – nastavení možných příplatků, které si bude moci klient při online rezervaci zvolit.
    • E-mailové šablony – slouží k nastavení vzhledu zasílaných emailů
    • DPF dokumenty – slouží k nastavení vzhledu generovaných PDF dokumentů
    • DPF dokumenty – slouží k nastavení vzhledu generovaných PDF dokumentů
    • Měny a kurzy – nastavení a přidávání dalších měn do systému včetně nastavení kurzů
    • Jazykové mutace – slouží k aktivaci jazykových mutací internetových stránek
    • Sociální sítě – nastavení odkazů pro sociální sítě a nastavení kde se která sociální síť může zobrazit.
    • Administrátoři – slouží k přidávání dalších uživatelů do administrace včetně nastavení jejich práv.
    • Měření kampaní – slouží ke správě a statistikám reklamních kampaní – zde budete moci měřit úspěšnost reklamy na Google, Facebooku nebo u svých internetových partnerů.
  7. Statistiky – slouží k přehledu kdo, kdy navštívil Vaše stránky, odkud přišel a případně jestli provedl rezervaci.

Funkce systému Betria

Co všechno bude umět Váš rezervační systém a internetové stránky?

...jeden dokonalý systém pro Vaše ubytování...

Betria web system