Cílem každého rezervačního systému pro ubytování je evidence a dostupnosti pokojů nebo apartmánů pro daný termín. U našeho rezervačního systému tomu není jinak a od ostatních se zásadně liší v přímém propojení na internetovou prezentaci neboť Betria obsahuje jak rezervační tak také publikační systém.
Vkládání rezervací do systému Betria
- Online rezervací - klientem přímo na Vašich stránkách. Výhodou je, že díky kompletnímu propojení celého systému Betria získá návštěvník nejen informaci, které pokoje jsou dostupné a za jakou cenu, ale vidí i kompletní nabídku možných příplatků a to v měně, kterou požaduje (pokud máte aktivovány další měny) s možností zobrazit veškeré informace v jazyku kterému rozumí (opět pokud máte aktivovány další jazyky). Po dokončení rezervace klientu přichází e-mail, jehož podobu si můžete nastavit v editoru e-mailových šablon včetně DPF dokumentu s objednávkou opět v jazyce a měně klienta – pokud máte nastavenu možnost automatických záloh za ubytování přepošle se DPF dokument i se zálohovou fakturou. Podobu těchto PDF dokumentů si opět můžete v administraci.
- Založení rezervace v administraci – administrátoři mohou zakládat rezervace přímo v administračním prostředí se všemi nutnými náležitostmi a s možností zaslání nutných emailů klientům.
- Propojením – synchronizací - kalendářů z online prodejcem. Rezervační systém Betria podporuje propojení kalendářů obsazenosti pokojů pomocí standardu iCalendar (standard pro výměnu kalendářových dat - známí pod zkratkou iCal). Takto můžete propojit rezervační systém Betria například s Booking.com nebo AirBnb.com.
Obsluha rezervačního systému Betria
Kompletní obsluhu provádíte v Administraci, která je dostupná na veřejné internetové adrese s využitím maximálního zabezpečení systému – díky tomu budete mít přehled kdykoli a odkudkoli. Administrační rozhraní nabízí několik výpisů pro maximální přehled ubytovaných hostů.
Podpora více měn
Při spouštění testovací verze rezervačního systému Betria určujete základní měnu, ve které budete evidovat své ceníky pokojů a příplatků. V Administraci pak máte možnost aktivace dalších měn.
Podpora cizích jazyků
Stejně jako měny můžete aktivovat i cizí jazyky a to nejen pro internetové stránky, ale také pro nutné DPF dokumenty. Díky této funkci budete mít k dispozici DPF dokumenty i v jazyce kterému rozumí zahraniční klient – takže mu můžete zaslat opis objednávky, zálohovou fakturu nebo daňový doklad přímo v jeho jazyku.
PDF dokumenty
Pro každou rezervaci se Vám automaticky vytváří hezké a moderní DPF dokumenty včetně následných dokumentů jako je zálohová faktura a daňový doklad.
Odesílání e-mailů prostřednictvím rezervačního systému
Díky emailovým šablonám a jejich editoru budete zasílat klientům hezké zprávy o stavu jejich rezervace přímo z administrace s přehledem kolikrát a kdy se daný email odeslal.